Svet internet marketinga je poln različnih kratic. Ker bomo tokrat govorili o iskalnem marketingu, bomo najprej razjasnili nekaj osnovnih kratic in pojasnili še nekaj angleških besed. Ko govorimo oglaševanju na iskalnikih, najpogosteje zasledimo dve kratici: SEM in SEO.
SEM je v angleščini oznaka za Search Engine Marketing s katerim imamo v mislih predvsem plačljive oglase na iskalnikih, SEO pa pomeni Search Engine Optimization, ki se nanaša na skupek aktivnosti (predvsem tehničnih in vsebinskih) s katerimi lahko vplivamo na organsko pozicijo spletne strani na iskalnikih.
Zakaj se zadnje čase sploh toliko govori o iskalnem marketingu. Odgovor je preprost. Če so pred leti ljudje iskali podjetja preko telefonskih imenikov in ti. rumenih strani, so sedaj le-ti šli praktično v zgodovino, saj večina ljudi išče storitve, izdelke in podjetja preko interneta oziroma bolje povedano prek iskalnikov.
Če smo Slovenci še pred kakšnimi petimi leti precej enakovredno uporabljali Google in Najdi.si pa sedaj v absolutni večini uporabljamo skoraj samo iskalnik Google. Vse to pomeni, da morajo biti podjetja prisotna na Googlu, če želijo, da jih stranke sploh najdejo. Ni zgolj dovolj imeti spletno stran, potrebno je biti prisoten na prvi strani Googla, če želiš, da bo sploh kdo prišel do tvoje spletne strani. Več o tem, kako lahko s pomočjo optimizacije spletne strani pridemo na prvo stran iskalnikov in med top zadetke, si preberite na naslovu http://www.optimizacija-strani.si/optimizacija-spletnih-strani.php